marți, 30 aprilie 2013

Grisine cu rozmarin

Practic, eu acum ar fi trebuit sa invat. Faptic, numai ce am scos din cuptor grisinele!!
Gustandu-le mi-au venit in gand "acele" grisine pe care le savuram in copilarie.

Booon!

Cum le-am facut?

Mi-am pus intr-un bol 100gr faina, 40ml apa, 1 lingurita rozmarin, 1/2 lingurita praf de copt,  un praf de sare si putin ulei (ff putin). Am amestecat si framantat compozitia pana ce am obtinut un aluat fin si nelipicios. Am impartit aluatul in 10 parti egale care intr-un final au prins forma unor spirale. Am preincalzit cuptorul la 180 grade, am asezat spiralele mele in tava de copt, tava care ulterior a fost introdusa in cuptor pentru app. 15 min.

Dupa cele 15 min, grisinele mele au fost gata si bune de mancat!

Pofta buna!!

In poza sunt numai 5 grisine - celelalte 5 .. nu mai sunt!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu