luni, 22 aprilie 2013

Supa crema de creveti

Si daca tot avem idei, de ce sa nu le punem in practica?? Daca tot mi-au facut crevetii cu ochiul...de ce sa nu-i ametesc putin prin tigaie??

Si uite ca mi-am pus eu ideile in practica si am ametit crevetii in tigaie pentru a prepara o supa gustoasa, de post si rapida!!!

Ingrediente:

  • 200gr creveti
  • 1 ceapa medie
  • 2 catei de usturoi
  • praf de sare
  • 2 linguri de ulei
  • 3 lingura suc de rosii
  • 50gr taietei (sau fidea)
  • 1l apa

si multa multa dragoste!!

Pasii de urmat:

  • se toaca usturoiul si ceapa (nu neaparat marunt)
  • se pune uleiul la incalzit
  • se caleste usturoiul si ceapa pana ce capata o culoare aurie
  • se adauga sucul de rosii si sarea
  • se adauga 1l apa
  • se lasa la fiert app 3 min
  • se adauga 100gr de creveti
  • se da supa la mixer 
  • peste rezultat se adauga taietei si 100gr creveti (in cazul in care taietei sunt proaspeti acestia se adauga odata cu creveti; in cazul in care taietei sunt deshidratati: se adauga taietei si se fierb pentru app 5 min dupa care se adauga si creveti)
  • se lasa la fiert la foc mic pentru 2-3 min
  • se presara cu patrunjel

Pofta buna!!!

...sa nu uitati de "homemade bread"!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu