joi, 25 aprilie 2013

Biscuiti cu cacao si miere de albine

In seara asta am experimentat o noua reteta: biscuiti cu cacao, faina integrala, miere de albine si bicarbonat de sodiu. Deasemenea, cantarul nu a avut ce cauta pe masa, unitatile mele de masura fiind: lingurita si mililitrul .. iar vasul in care am pregatit compozitia este: carafa.

Sa vedem ce a iesit!!

Ingrediente:


Pasii pe care i-am urmat:

  • am pus faina in carafa pana la nivelul de 300ml
  • am stins bicarbonatul de sodiu in otet si l-am adaugat peste faina
  • am adaugat zaharul si apa clocotita si am amestecat bine compozitia pana ce am obtinut o pasta omogena
  • am adaugat in final si mierea de albine
  • am amestecat compozitia incorporand mierea
  • am preincalzit cuptorul la 180 grade
  • am asezat hartia de copt in tava de copt
  • am format bilute din compozitie, pe care le-am plasat in tava
  • am introdus tava in cuptor pentru 25 min
  • dupa 40 min biscuitii mei au fost gata!
Fast and furious!! Pofta buna!!


Cacao, zahar, bicarbonat stins cu otet

Apa clocotita turnata peste ingrediente

Rezultatul dupa ce am adaugat 100ml apa

Am adaugat mierea

Compozitia finala!

Biscutii inainte de a intra la cuptor

Biscutii inainte de a intra la cuptor

Biscuitii numa' numa' scosi din cuptor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu