vineri, 22 martie 2013

Primele mele bucatele de paine - folosind maia naturala


Numai dupa 5 zile de cand am inceput sa-mi cresc maiaua (din faina si apa) mi-am facut primele chifle. Au iesit foarte gustoase si nu se simte deloc gustul de drojdie.

Nu am avut nici o intentie de a face paine, dar vazand ca tot arunc maiaua si folosesc numai o parte din ea pentru a continua cultura mi-am propus sa fac ceva experimente. Am pus deoparte maiaua care trebuia practic aruncata, am adaugat putina faina si apa, am framantat putin si am lasat la dospit (aprox. 2 ore). Am preincalzit cuptorul la 200 grade si am introdus chiflele la copt pentru aproximativ 40 min.
Dupa 40 de minute am observat ca mingiutele mele de paine au crescut, s-au crapat si s-au copt.

O minunatie!

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu